Operagezelschap

Dit gezelschap is in de zomer van 2022 ontstaan na een opera-reis door leden van de Harmonie naar Verona.
De doelstelling is om de opera in al haar verschijningsvormen onder de belangstelling van leden te brengen.

Wij willen dit doen door het organiseren van verdiepende informatiebijeenkomsten over een geprogrammeerde opera.
Natuurlijk gaan we met elkaar deze operamuziek bekijken en beluisteren. Dit zal bestaan uit het daadwerkelijk bezoeken van een opera of het in een bioscoop bekijken/beluisteren (via live-stream) van een elders opgevoerde uitvoering.
Indien mogelijk zal er jaarlijks een operareis naar het buitenland worden georganiseerd.

Belangstellende leden die deel willen nemen, kunnen zich opgeven bij Tineke Jansse.