Prix d’Harmonie

Sinds begin jaren 90 organiseert de sociëteit in samenwerking met het Rotterdamse conservatorium Codarts ieder seizoen 6 kamerconcerten op de zondagmiddag.

Codarts selecteert 5 studenten na een auditie die aan deze Prix-concerten mogen deelnemen.
Op deze manier krijgen wij een gevarieerd en kwalitatief goed programma met musici die allen zeer gemotiveerd zijn om deel te nemen aan de concerten van de Prix d’Harmonie.

Op de laatste, zesde, zondag komen alle kandidaten terug en strijden, ten overstaan van de vakjury – gevormd door docenten van Codarts – om de Prix d’Harmonie.
De leden van sociëteit Harmonie bepalen aan de hand van stembriefjes wie de Publieksprijs zal ontvangen.

Na afloop van ieder concert wordt er gezellig nagepraat door de leden en de musici onder het genot van een hapje en een drankje.

Contactpersoon: mevrouw Marijke de Wit-Storimans